Vind de antwoorden op de meest gestelde vragen hier
Op dinsdag, woensdag en donderdag kunt u op de gebruikelijke openingstijden van onze receptie binnen lopen zonder vooraf een afspraak te maken.
Ook op andere dagen en/of tijden bent u van harte welkom wanneer u vooraf even met ons belt om iets af te spreken!
Ons pand heeft een ruime laad en losplaats binnen, zodat u droog en verwarmd de goederen kunt uitpakken. De ruimte is groot genoeg voor een verhuisbus of auto met aanhanger.
Nee. Wij zorgen ervoor dat u zo min mogelijk hoeft te tillen. U kunt gratis gebruik maken van onze interne transportmiddelen.
Ja. Het gebouw is voorzien van een toegangscontrole systeem, alleen mensen met een toegangspas komen binnen. Ook heeft alleen u als klant een sleutel van uw opslagruimte. 24-uurs camerabewaking en een uitgebreid alarmsysteem zorgen verder dat alles goed in de gaten wordt gehouden. Voor brandpreventie zijn rookmelders geplaatst die gekoppeld zijn aan de brandcentrale. Al deze maatregelen zorgen ervoor dat de spullen bij ons veiliger staan dan bij u thuis.
Geen probleem. U kunt altijd kosteloos verhuizen naar een grotere of kleinere opslagruimte.
U krijgt van ons een persoonlijke toegangstag waarmee u de toegangsdeur en het hek kunt openen. Bij verlies van de tag brengen wij u € 20.- in rekening. U kunt bij ons een cilinderslot kopen. Deze kost € 15.50 en is uw eigendom voor een eventueel volgende huurperiode.
Vandaag nog. Het reserveren van een opslagruimte kan heel snel gaan. Bij ‘beschikbaarheid en prijzen’ kunt u zien welke boxen beschikbaar zijn en welke box voldoet aan uw wensen. U kunt de boeking online regelen en u ontvangt dan van ons per mail de huurovereenkomst. U hoeft dan alleen nog tijdens receptie uren bij ons het slot af te halen. Uiteraard lopen wij nog even met u mee naar uw opslagruimte. Daarna kunt u 7 dagen per week van 6.00-23.00 uur naar uw opslagruimte.
De premies en eigen risico’s zijn dusdanig gestegen dat wij sinds dit jaar geen verzekering meer hebben op de opgeslagen inboedels en andere spullen. Het meest eenvoudige en meest logische is om uw huidige inboedelverzekering op de hoogte te stellen van uw tijdelijke opslag bij Damo Selfstorage. Als dit toch een probleem is heeft ons verzekeringskantoor nog andere mogelijkheden. Vraag het ons gerust.
De minimale huurperiode is één maand. U kunt de opslagruimte zo lang huren als u wilt. Aan het einde van elke maand wordt de overeenkomst stilzwijgend met een maand verlengd.
De opzegtermijn bedraagt 2 weken. Doet u dit ruim voor het einde van de maand. De eerste dag van de maand doen wij de incasso’s en reeds geïncasseerde bedragen worden niet teruggestort.
Alle betalingen gaan via automatische incasso of een betaalverzoek in de eerste week van de maand.
* De opzegtermijn bedraagt 2 weken. Doet u dit ruim voor het einde van de maand. De eerste dag van de maand doen wij de incasso’s en reeds geïncasseerde bedragen worden niet teruggestort.