Vind de antwoorden op de meeste gestelde vragen

Moet ik een afspraak maken om langs te komen?

Nee. U bent 6 dagen per week welkom bij ons. De receptie is open op maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur en zaterdag van 09.00 – 12:00. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Indien u wilt reserveren, is het wel raadzaam dit van tevoren te doen. U weet dan zeker dat er een opslagruimte beschikbaar is

Hoe kan ik laden en lossen?

Ons pand heeft een ruime laad en losplaats binnen, zodat u droog en verwarmd de goederen kunt uitpakken. De ruimte is groot genoeg voor een verhuisbus of auto met aanhanger.

Moet ik eindeloos tillen om de spullen in mijn opslagruimte te krijgen?

Nee. Wij zorgen ervoor dat u zo min mogelijk hoeft te tillen. U kunt gratis gebruik maken van onze interne transportmiddelen.

Zijn mijn spullen veilig bij jullie opgeslagen?

Ja.  Het gebouw is voorzien van een toegangscontrole systeem, alleen mensen met een toegangspas komen binnen. Ook heeft alleen u als klant een sleutel van uw opslagruimte. 24-uurs camerabewaking en een uitgebreid alarmsysteem zorgen verder dat alles goed in de gaten wordt gehouden. Voor brandpreventie zijn rookmelders geplaatst die gekoppeld zijn aan de brandcentrale. Al deze maatregelen zorgen ervoor dat de spullen bij ons veiliger staan dan bij u thuis.

Kan ik verhuizen tussen opslagruimtes?

Geen probleem. U kunt altijd kosteloos verhuizen naar een grotere of kleinere opslagruimte.

Zijn er bijkomende kosten?

Naast de maandelijkse huur, is het enige wat u moet betalen het cilinderslot van €12,-  en een borg voor de toegangspas en heksleutel van€16,-.  Het cilinderslot mag u overigens houden wanneer u de opslagruimte verlaat.

Hoe moet ik betalen?

Bij het aangaan van een huurcontract betaalt u de factuur voor de eerste maand aan de balie per PIN. Dit bedraagt de eerste maand huur, borg gelijk aan een maand huur, borg voor de toegangspas en heksleutel van €16,- en de slotkosten van eenmalig €12,-. De borg voor de opslagruimte en de toegangspas krijgt u retour aan het einde van de huurperiode. Als de pas wordt ingeleverd en de opslagruimte netjes is opgeleverd, wordt dit bedrag op een rekeningnummer naar uw keuze teruggestort.

Wanneer kan ik in de opslagruimte?

Vandaag nog.  Als u snel ruimte nodig heeft kunt u de ruimte vastleggen op de reserveringspagina, of contact opnemen via telefoon of e-mail. Om een reservering definitief te maken komt u tijdens openingstijden van het kantoor bij ons langs. Neem hierbij uw legitimatie en pinpas mee. Bedrijven dienen een uittreksel van de kamer van koophandel mee te nemen.  Als de eerste factuur aan de balie is betaald krijgt u meteen uw persoonlijke toegangspas en slot, waarna u meteen van de opslagruimte gebruik kunt gaan maken. U kunt 7 dagen per week van ’s morgens 6 tot ’s avonds 11 in uw box terecht.

Zijn mijn spullen verzekerd?

De goederen zijn gedekt door een uitgebreide brandverzekering voor inboedel en inventarissen tot maximaal € 10.000,- per box.

Wat is de minimale huurperiode?

De minimale huurperiode is één maand. U kunt de opslagruimte zo lang huren als u wilt. Aan het einde van elke maand wordt de overeenkomst stilzwijgend met een maand verlengd.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn bedraagt 2 weken.  Dit kunt u schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven.

Hoe moet ik betalen?

Bij het aangaan van een huurcontract betaalt u de factuur voor de eerste maand aan de balie per PIN. Dit bedraagt de eerste maand huur, borg gelijk aan een maand huur, borg voor de toegangspas en heksleutel van € 16,- en de slotkosten van eenmalig €12,-. De borg voor de opslagruimte en de toegangspas krijgt u retour aan het einde van de huurperiode. Als de pas wordt ingeleverd en de opslagruimte netjes is opgeleverd, wordt dit bedrag op een rekeningnummer naar uw keuze teruggestort.